Copywriting

Treści budujące pozytywne relacje

Copywriting to bardzo ważne narzędzie komunikacji werbalnej  Jego celem jest tworzenie wyjątkowych treści, które będą dla odbiorców wartościowe. Teksty mają za zadanie zarówno informować, jak i wzbudzać chęć podjęcia określonych działań.

krok 02 Indywidualna wycena wariantów projektu
Scandi Hus facebook

Wszechstronna komunikacja

Copywriting potrzebny jest do komunikacji we wszystkich kanałach

[wp-svg-icons icon=”tv” wrap=”i”] Media tradycyjne: prasowe, radiowe, telewizyjne

[wp-svg-icons icon=”connection” wrap=”i”] Internet: strony www, blogi, fanpage`e

[wp-svg-icons icon=”stack” wrap=”i”] Drukowane materiały promocyjne i reklamowe: ulotki, broszury, plakaty, katalogi

Uniwersalny język korzyści

Zobacz, co zyska Twoja firma, dzięki copywritingowi

Zaangażowanie i satysfakcja odbiorców
Autentyzm i wiarygodność marki
Rozszerzenie zasięgów dotarcia do klienta
Wzrost świadomości marki
Lojalność klientów
Większa efektywność sprzedaży

Możliwości od A do Z

Zobacz, jakie teksty możemy dla Ciebie stworzyć

  • nazwa firmy i produktów – tzw. naming
  • slogany i hasła reklamowe
  • opisy firmy – misji, wizji i celów
  • oferty handlowe
  • opisy produktów
  • instrukcje użytkowania
  • artykuły tematyczne do blogów i prasy
  • scenariusze filmów i spotów radiowych
  • teksty na strony internetowe – tzw. webwriting
  • posty do profili firmowych w Social Media