Fotografia kulinarna znajduje szerokie zastosowanie w działaniach promocyjnych i reklamowych. Profesjonalnie wykonane zdjęcia zachęcają klientów lokali do próbowania oferowanych dań, deserów i napojów. Odpowiednio pobudzone zmysły skłaniają także do zakupu produktów spożywczych, sprzętu oraz dekoracji kuchennych w marketach i sklepach internetowych. Szkoły gotowania i publicyści wykorzystują możliwości kreatywnej fotografii do przyciągania atencji i budowania zaangażowanej społeczności wokół marki.
Fotografia kulinarna
Zdjęcia pobudzające apetyt klientów
Pobudzaj apetyt swoich klientów za pomocą profesjonalnych fotografii kulinarnych.
Pobudzaj apetyt swoich klientów za pomocą profesjonalnych fotografii kulinarnych.
Zdjęcia packshotowe
jedzenia i produktów na jednolitym tle
Wykonywane są przeważnie białym lub szarym tle. Charakteryzuje je równomierne oświetlenie i wierne oddanie kolorystyki. Doskonale sprawdzają się do prezentacji dań i produktów w menu, katalogach i sklepach internetowych.
Fotografie aranżowane
w smakowitej scenerii
Przedstawiają dania i produkty zakomponowane z dodatkami w atrakcyjnej scenerii. Zdjęcia te pokazują szerszy kontekst i zastosowanie. Tworzone są z wykorzystaniem kreatywnego oświetlenia. Wykorzystywane są do tworzenia materiałów POSM, kart dań oraz reklam tradycyjnych i internetowych.
Reportaże fotograficzne
Zdjęcia tworzone ze smakiem
Zdjęcia wizerunkowe
właścicieli i pracowników firm
Prezentacja właścicieli firm, kadry menadżerskiej i całego zespołu to bardzo skuteczny sposób kreowania wyjątkowej marki. Świadomość, jak wyglądają osoby odpowiedzialne za markę wzbudza w ludziach pozytywne emocję i sympatię. Restauracje, bary i inne lokale gastronomiczne przedstawiają na zdjęciach sylwetki swoich kucharzy, barmanów oraz kelnerów. Dzięki temu budują zaufanie do jakości oferowanych usług oraz smaku serwowanych potraw i napojów. Firmy produkcyjne prezentujące swoich inżynierów i specjalistów z różnych dziedzin zyskują wiarygodność i profesjonalny wizerunek wśród klientów.
Zdjęcia lokali
gastronomicznych i sklepów
Goście lokali gastronomicznych skupiają bardzo dużą uwagę na wystroju wnętrz. Klientom sklepów zależy na estetyce i wygodzie towarzyszącej zakupom. Aby zachęcić ludzi do odwiedzin, należy zadbać nie tylko o wygląd firmowej przestrzeni, ale także o odpowiednią jej prezentację w mediach. Właściwie wykonane fotografie architektury wzbudzają zainteresowanie i skutecznie przyciągają nowych klientów.