Better Way to szkoła języka angielskiego mieszcząca się w Trójmieście. Opracowaliśmy dla niej system identyfikacji wizualnej i materiały reklamowe, które umożliwiły rozpoczęcie działań promocyjnych.
Etap 1
Projekt sygnetu
Stworzyliśmy firmowy znak graficzny złożony z sygnetu i logotypu. Projekt graficzny sygnetu oparty jest o bogatą symbolikę. Znaczenie poszczególnych elementów odzwierciedla misję i wizję firmy Better Way.
Tarcza
Inspiracją do stworzenia sygnetu były brytyjskie tradycje herbów rodowych. Tarcze z elementami ikonograficznymi służą obecnie uniwersytetom, organizacjom i instytucjom publicznym jako charakterystyczne elementy identyfikacji wizualnej. W znaku firmy Better Way posłużyliśmy się klasycznym kształtem tarczy z podwójnym obramowaniem. Symbolizuje prawdę, zaufanie, zwycięstwo, trwałość i bezpieczeństwo.
Biret
W centrum znajduje się ikona biretu uniwersyteckiego. Przywdziewają go studenci razem z togą podczas absolutorium. Według tradycji, absolwenci przekładają frędzel z prawej strony na lewą - na znak ukończenia studiów. Biret oznacza więc zakończony etap edukacji i wejście na nową, lepszą drogę. Uczniom szkoły Better Way zwiastuje pomyślność w dalszej nauce i rozwoju umiejętności, a także sukcesy w życiu zawodowym i prywatnym.
Gwiazdy
W dolnej części sygnetu, poniżej biretu, występują trzy gwiazdy. Znak gwiazdy symbolizuje sukces, szczęście, wolność, nieskończoność, ideał, nadzieję, natchnienie, przeznaczenie, zasługi. Gwiazdy zamieszczone w sygnecie firmy Better Way oznaczają trzy największe wartości kultywowane przez pracowników firmy. Są to: wiedza, doświadczenie i innowacje.
Etap 2
Logo i kolorystyka
Firmowy znak graficzny złożony jest z sygnetu w połączeniu z logotypem. Logotyp występuje w wersji solo lub z dopiskiem „Education center”. Kolorystyka firmowa opiera się na dwóch podstawowych barwach: zielonym i żółtym. Wspierają je odcienie szarości, czerń i biel.
Etap 3
Materiały firmowe
Szkoła językowa potrzebowała do rozpoczęcia swojej działalności firmowej papeterii, wizytówek, ulotek i gadżetów reklamowych.
Etap 4
Oznaczenia siedziby firmy
Przed oficjalnym otwarciem zaprojektowaliśmy minimalistyczne i dobrze widoczne oznakowanie placówki.
Etap 5
Księga Identyfikacji Wizualnej
Wszystkie projekty graficzne i zasady ich użycia zamieściliśmy w Księdze CI.