...

Firmedia

Better Way

Better Way to szkoła języka angielskiego mieszcząca się w Trójmieście. Opracowaliśmy dla niej system identyfikacji wizualnej i materiały reklamowe, które umożliwiły rozpoczęcie działań promocyjnych.

    Etap 1

    Projekt sygnetu

    Stworzyliśmy firmowy znak graficzny złożony z sygnetu i logotypu. Projekt graficzny sygnetu oparty jest o bogatą symbolikę. Znaczenie poszczególnych elementów  odzwierciedla misję i wizję firmy Better Way.

    Tarcza

    Inspiracją do stworzenia sygnetu były brytyjskie tradycje herbów rodowych. Tarcze z elementami ikonograficznymi służą obecnie uniwersytetom, organizacjom i instytucjom publicznym jako charakterystyczne elementy identyfikacji wizualnej. W znaku firmy Better Way posłużyliśmy się klasycznym kształtem tarczy z podwójnym obramowaniem. Symbolizuje prawdę, zaufanie, zwycięstwo, trwałość i bezpieczeństwo.

    Biret

    W centrum znajduje się ikona biretu uniwersyteckiego.  Przywdziewają go studenci razem z togą podczas absolutorium. Według tradycji, absolwenci przekładają frędzel z prawej strony na lewą - na znak ukończenia studiów. Biret oznacza więc zakończony etap edukacji i wejście na nową, lepszą drogę. Uczniom szkoły Better Way zwiastuje pomyślność w dalszej nauce i rozwoju umiejętności, a także sukcesy w życiu zawodowym i prywatnym.

    Gwiazdy

    W dolnej części sygnetu, poniżej biretu, występują trzy gwiazdy. Znak gwiazdy symbolizuje sukces, szczęście, wolność, nieskończoność, ideał, nadzieję, natchnienie, przeznaczenie, zasługi. Gwiazdy zamieszczone w sygnecie firmy Better Way oznaczają trzy największe wartości kultywowane przez pracowników firmy. Są to: wiedza, doświadczenie i innowacje.

    Etap 2

    Logo i kolorystyka

    Firmowy znak graficzny złożony jest z sygnetu w połączeniu z logotypem. Logotyp występuje w wersji solo lub z dopiskiem „Education center”. Kolorystyka firmowa opiera się na dwóch podstawowych barwach: zielonym i żółtym. Wspierają je odcienie szarości, czerń i biel.

    Etap 3

    Materiały firmowe

    Szkoła językowa potrzebowała do rozpoczęcia swojej działalności firmowej papeterii, wizytówek, ulotek i gadżetów reklamowych.

    Etap 4

    Oznaczenia siedziby firmy

    Przed oficjalnym otwarciem zaprojektowaliśmy minimalistyczne i dobrze widoczne oznakowanie placówki.

    Etap 5

    Księga Identyfikacji Wizualnej

    Wszystkie projekty graficzne i zasady ich użycia zamieściliśmy w Księdze CI.

    Porozmawiajmy o współpracy

    Zacznijmy projekt już dziś!

    Jesteśmy dostępni w dni robocze od 10:00 do 18:00 pod numerem: +48 507 155 171
    Możesz również napisać do nas emaila na adres: info@firmedia.pl

    Wróć
    Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
    Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.