Better Way

Better Way to szkoła języka angielskiego mieszcząca się w Trójmieście. Opracowaliśmy dla niej system identyfikacji wizualnej i materiały reklamowe, które umożliwiły rozpoczęcie działań promocyjnych.

Etap 1

Projekt sygnetu

Stworzyliśmy firmowy znak graficzny złożony z sygnetu i logotypu. Projekt graficzny sygnetu oparty jest o bogatą symbolikę. Znaczenie poszczególnych elementów  odzwierciedla misję i wizję firmy Better Way.

Tarcza

Inspiracją do stworzenia sygnetu były brytyjskie tradycje herbów rodowych. Tarcze z elementami ikonograficznymi służą obecnie uniwersytetom, organizacjom i instytucjom publicznym jako charakterystyczne elementy identyfikacji wizualnej. W znaku firmy Better Way posłużyliśmy się klasycznym kształtem tarczy z podwójnym obramowaniem. Symbolizuje prawdę, zaufanie, zwycięstwo, trwałość i bezpieczeństwo.

Biret

W centrum znajduje się ikona biretu uniwersyteckiego.  Przywdziewają go studenci razem z togą podczas absolutorium. Według tradycji, absolwenci przekładają frędzel z prawej strony na lewą - na znak ukończenia studiów. Biret oznacza więc zakończony etap edukacji i wejście na nową, lepszą drogę. Uczniom szkoły Better Way zwiastuje pomyślność w dalszej nauce i rozwoju umiejętności, a także sukcesy w życiu zawodowym i prywatnym.

Gwiazdy

W dolnej części sygnetu, poniżej biretu, występują trzy gwiazdy. Znak gwiazdy symbolizuje sukces, szczęście, wolność, nieskończoność, ideał, nadzieję, natchnienie, przeznaczenie, zasługi. Gwiazdy zamieszczone w sygnecie firmy Better Way oznaczają trzy największe wartości kultywowane przez pracowników firmy. Są to: wiedza, doświadczenie i innowacje.

Etap 2

Logo i kolorystyka

Firmowy znak graficzny złożony jest z sygnetu w połączeniu z logotypem. Logotyp występuje w wersji solo lub z dopiskiem „Education center”. Kolorystyka firmowa opiera się na dwóch podstawowych barwach: zielonym i żółtym. Wspierają je odcienie szarości, czerń i biel.

Etap 3

Materiały firmowe

Szkoła językowa potrzebowała do rozpoczęcia swojej działalności firmowej papeterii, wizytówek, ulotek i gadżetów reklamowych.

Etap 4

Oznaczenia siedziby firmy

Przed oficjalnym otwarciem zaprojektowaliśmy minimalistyczne i dobrze widoczne oznakowanie placówki.

Etap 5

Księga Identyfikacji Wizualnej

Wszystkie projekty graficzne i zasady ich użycia zamieściliśmy w Księdze CI.

Porozmawiajmy o współpracy

Zacznijmy projekt już dziś!

Jesteśmy dostępni w dni robocze od 10:00 do 18:00 pod numerem: +48 507 155 171
Możesz również napisać do nas emaila na adres: info@firmedia.pl

Wróć