Loveink

Loveink to polski producent naturalnych kosmetyków dedykowanych osobom z tatuażami. Stworzyliśmy logo marki, identyfikację wizualną, projekty graficzne etykiet produktowych oraz zdjęcia reportażowe i promocyjne.

Etap 1

Nazwa i logo

W drodze warsztatów z właścicielem opracowaliśmy nazwę, która najbardziej odzwierciedlała plany wobec nowo zakładanej firmy. Zastosowanie symbolu serca i czarnego koloru kojarzonego z tuszem okazało się bardzo trafnym wyborem.

Etap 2

Identyfikacja wizualna

Marka dedykowana jest miłośnikom tatuażu pragnącym dbać o swoją skórę i zachować świeży wygląd tuszu, który się pod nią kryje. Zależało nam na tym, aby paleta barw była bardzo uproszczona. Dlatego do czarnego koloru kojarzonego z tuszem dodaliśmy kolor czerwony – symbol miłości i krwi. Wszak każdy rytuał, jak i cała kultura tatuażu opiera się na dość skrajnych emocjach miłości i bólu, tuszu i krwi.

Etap 3

Design etykiet produktów

Marka rozpoczęła działalność od flagowego produktu, czyli masła do ciała na bazie 100% naturalnych składników. Naszym zadaniem było opracowanie wyglądu linii kosmetyków.

Etap 4

Projekty materiałów firmowych

W pierwszym roku działalności marka promowała się intensywnie na eventach tatuatorskich. Do tego potrzebna była odzież firmowa, druki i gadżety reklamowe.

Etap 5

Fotografie reklamowe

W okresie świątecznym Loveink zorganizował promocję na swoje produkty zakupione w sklepie internetowym. Stworzyliśmy zdjęcia z modelkami, które wykorzystane zostały do kampanii reklamowej w mediach społecznościowych.

Porozmawiajmy o współpracy

Zacznijmy projekt już dziś!

Jesteśmy dostępni w dni robocze od 10:00 do 18:00 pod numerem: +48 507 155 171
Możesz również napisać do nas emaila na adres: info@firmedia.pl

Wróć