Pomogliśmy jej w początkowej fazie budowy marki, jej wizualnej tożsamości oraz w stworzeniu materiałów promocyjnych i treści na stronę internetową.
Pomysł na znak firmowy pochodził od założycieli. Zależało im na ilustrowanej formie sygnetu, która nawiązywałaby do dawnych rycin malowanych tuszem. Tą technikę wykorzystaliśmy do przedstawienia kubatury budynku w otoczeniu natury. To połączenie retro i nowoczesności przekłada się na filozofię marki. Chce ona bowiem czerpać z doświadczeń budowniczych z przeszłości, ale i jednocześnie tworzyć świeże projekty i wykorzystywać w nich najlepsze dostępne technologie.
Na bazie opracowanego logo przystąpiliśmy do prac nad stworzeniem całego systemu identyfikacji wizualnej. Jednym z jej najbardziej charakterystycznych elementów jest paleta barw, która również odzwierciedla mix przeszłości i przyszłości. Zastosowaliśmy ciepłe barwy i naturalne faktury np. papieru czerpanego i przełamaliśmy je wyrazistym odcieniem błękitu. Dzięki temu nieszablonowemu połączeniu dajemy wrażenie silnej, wyrazistej marki, obok której trudno przejść obojętnie.
Strona internetowa to główne miejsce w internecie, za pomocą którego firma nawiązywała kontakt z potencjalnymi klientami. Stworzyliśmy całą strukturę witryny, napisaliśmy potrzebne teksty wraz z tłumaczeniami i zwizualizowaliśmy wszystkie elementy do wdrożenia w cyfrowej przestrzeni.
Firma posiadała kilka zespołów, które często w jednym okresie wykonywały prace w ponad 20 lokalizacjach w Stavanger. Oznaczenia terenów budowy funkcję nie tylko reklamową, ale były także bardzo praktycznym sposobem na odnalezienie miejsc i wjazdów na tereny budów przez pracowników Scandi.