...

Firmedia

Scandi Hus og Hage

Pomogliśmy jej w początkowej fazie budowy marki, jej wizualnej tożsamości oraz w stworzeniu materiałów promocyjnych i treści na stronę internetową.

    Etap 1

    Projekt logo

    Pomysł na znak firmowy pochodził od założycieli. Zależało im na ilustrowanej formie sygnetu, która nawiązywałaby do dawnych rycin malowanych tuszem. Tą technikę wykorzystaliśmy do przedstawienia kubatury budynku w otoczeniu natury. To połączenie retro i nowoczesności przekłada się na filozofię marki. Chce ona bowiem czerpać z doświadczeń budowniczych z przeszłości, ale i jednocześnie tworzyć świeże projekty i wykorzystywać w nich najlepsze dostępne technologie.

    Etap 2

    Księga Identyfikacji Wizualnej

    Na bazie opracowanego logo przystąpiliśmy do prac nad stworzeniem całego systemu identyfikacji wizualnej. Jednym z jej najbardziej charakterystycznych elementów jest paleta barw, która również odzwierciedla mix przeszłości i przyszłości. Zastosowaliśmy ciepłe barwy i naturalne faktury np. papieru czerpanego i przełamaliśmy je wyrazistym odcieniem błękitu. Dzięki temu nieszablonowemu połączeniu dajemy wrażenie silnej, wyrazistej marki, obok której trudno przejść obojętnie.

    Etap 3

    Odzież robocza

    Jednym z istotniejszych elementów wizualnych całej marki jest odzież pracowników. Firmie zależało, aby pracujące zespoły budowały profesjonalne wrażenie u klientów i ich sąsiadów. Pomogliśmy w procesie znakowania i produkcji odzieży roboczej.

    Etap 4

    Katalog reklamowy

    Katalog w formie drukowanej miał budować pozytywne wrażenie u klientów na spotkaniach z konsultantami i projektantami. Zawierał podstawowe informacje o firmie i usługach, a większa część zajmowały zdjęcia ukończonych realizacji.

    Etap 5

    Design i treści strony internetowej

    Strona internetowa to główne miejsce w internecie, za pomocą którego firma nawiązywała kontakt z potencjalnymi klientami. Stworzyliśmy całą strukturę witryny, napisaliśmy potrzebne teksty wraz z tłumaczeniami i zwizualizowaliśmy wszystkie elementy do wdrożenia w cyfrowej przestrzeni.

    Etap 6

    Oznaczenia terenu budowy

    Firma posiadała kilka zespołów, które często w jednym okresie wykonywały prace w ponad 20 lokalizacjach w Stavanger. Oznaczenia terenów budowy funkcję nie tylko reklamową, ale były także bardzo praktycznym sposobem na odnalezienie miejsc i wjazdów na tereny budów przez pracowników Scandi.

    Etap 7.1

    Fotografie zespołu

    Zorganizowaliśmy sesję zdjęciową dla założycieli firmy i kierowników budowy.

    Etap 7.2

    Fotografie reportażowe

    Trwające prace budowlane to dobra okazja na stworzenie zdjęć, które będą budowały wiarygodność marki i przydadzą się do codziennej komunikacji w social mediach. Na te potrzeby odpowiedzieliśmy organizując aż sesje w różnych lokacjach aż 4 razy w ciągu jednego roku.

    Etap 8.1

    Fotografie realizacji budowlanych

    Etap 8.2

    Fotografie ogrodów i tarasów