Pomogliśmy jej w początkowej fazie budowy marki, jej wizualnej tożsamości oraz w stworzeniu materiałów promocyjnych i treści na stronę internetową.
Pomysł na znak firmowy pochodził od założycieli. Zależało im na ilustrowanej formie sygnetu, która nawiązywałaby do dawnych rycin malowanych tuszem. Tą technikę wykorzystaliśmy do przedstawienia kubatury budynku w otoczeniu natury. To połączenie retro i nowoczesności przekłada się na filozofię marki. Chce ona bowiem czerpać z doświadczeń budowniczych z przeszłości, ale i jednocześnie tworzyć świeże projekty i wykorzystywać w nich najlepsze dostępne technologie.
Na bazie opracowanego logo przystąpiliśmy do prac nad stworzeniem całego systemu identyfikacji wizualnej. Jednym z jej najbardziej charakterystycznych elementów jest paleta barw, która również odzwierciedla mix przeszłości i przyszłości. Zastosowaliśmy ciepłe barwy i naturalne faktury np. papieru czerpanego i przełamaliśmy je wyrazistym odcieniem błękitu. Dzięki temu nieszablonowemu połączeniu dajemy wrażenie silnej, wyrazistej marki, obok której trudno przejść obojętnie.
Jednym z istotniejszych elementów wizualnych całej marki jest odzież pracowników. Firmie zależało, aby pracujące zespoły budowały profesjonalne wrażenie u klientów i ich sąsiadów. Pomogliśmy w procesie znakowania i produkcji odzieży roboczej.
Strona internetowa to główne miejsce w internecie, za pomocą którego firma nawiązywała kontakt z potencjalnymi klientami. Stworzyliśmy całą strukturę witryny, napisaliśmy potrzebne teksty wraz z tłumaczeniami i zwizualizowaliśmy wszystkie elementy do wdrożenia w cyfrowej przestrzeni.
Firma posiadała kilka zespołów, które często w jednym okresie wykonywały prace w ponad 20 lokalizacjach w Stavanger. Oznaczenia terenów budowy funkcję nie tylko reklamową, ale były także bardzo praktycznym sposobem na odnalezienie miejsc i wjazdów na tereny budów przez pracowników Scandi.
Zorganizowaliśmy sesję zdjęciową dla założycieli firmy i kierowników budowy.
Trwające prace budowlane to dobra okazja na stworzenie zdjęć, które będą budowały wiarygodność marki i przydadzą się do codziennej komunikacji w social mediach. Na te potrzeby odpowiedzieliśmy organizując aż sesje w różnych lokacjach aż 4 razy w ciągu jednego roku.
Jesteśmy dostępni w dni robocze od 10:00 do 18:00 pod numerem: +48 507 155 171
Możesz również napisać do nas emaila na adres: info@firmedia.pl
Jesteśmy dostępni od 10:00 do 18:00 pod numerem: +48 507 155 171
Możesz również napisać do nas emaila na adres: info@firmedia.pl