Loveink to polski producent naturalnych kosmetyków dedykowanych osobom z tatuażami. Stworzyliśmy logo marki, identyfikację wizualną, projekty graficzne etykiet produktowych oraz zdjęcia reportażowe i promocyjne.
W drodze warsztatów z właścicielem opracowaliśmy nazwę, która najbardziej odzwierciedlała plany wobec nowo zakładanej firmy. Zastosowanie symbolu serca i czarnego koloru kojarzonego z tuszem okazało się bardzo trafnym wyborem.
Etap 2
Identyfikacja wizualna
Marka dedykowana jest miłośnikom tatuażu pragnącym dbać o swoją skórę i zachować świeży wygląd tuszu, który się pod nią kryje. Zależało nam na tym, aby paleta barw była bardzo uproszczona. Dlatego do czarnego koloru kojarzonego z tuszem dodaliśmy kolor czerwony – symbol miłości i krwi. Wszak każdy rytuał, jak i cała kultura tatuażu opiera się na dość skrajnych emocjach miłości i bólu, tuszu i krwi.
Etap 3
Design etykiet produktów
Marka rozpoczęła działalność od flagowego produktu, czyli masła do ciała na bazie 100% naturalnych składników. Naszym zadaniem było opracowanie wyglądu linii kosmetyków.
Etap 4
Projekty materiałów firmowych
W pierwszym roku działalności marka promowała się intensywnie na eventach tatuatorskich. Do tego potrzebna była odzież firmowa, druki i gadżety reklamowe.
Etap 5
Fotografie reklamowe
W okresie świątecznym Loveink zorganizował promocję na swoje produkty zakupione w sklepie internetowym. Stworzyliśmy zdjęcia z modelkami, które wykorzystane zostały do kampanii reklamowej w mediach społecznościowych.