Firmedia

Loveink

Loveink to polski producent naturalnych kosmetyków dedykowanych osobom z tatuażami. Stworzyliśmy logo marki, identyfikację wizualną, projekty graficzne etykiet produktowych oraz zdjęcia reportażowe i promocyjne.

    Etap 1

    Nazwa i logo

    W drodze warsztatów z właścicielem opracowaliśmy nazwę, która najbardziej odzwierciedlała plany wobec nowo zakładanej firmy. Zastosowanie symbolu serca i czarnego koloru kojarzonego z tuszem okazało się bardzo trafnym wyborem.

    Etap 2

    Identyfikacja wizualna

    Marka dedykowana jest miłośnikom tatuażu pragnącym dbać o swoją skórę i zachować świeży wygląd tuszu, który się pod nią kryje. Zależało nam na tym, aby paleta barw była bardzo uproszczona. Dlatego do czarnego koloru kojarzonego z tuszem dodaliśmy kolor czerwony – symbol miłości i krwi. Wszak każdy rytuał, jak i cała kultura tatuażu opiera się na dość skrajnych emocjach miłości i bólu, tuszu i krwi.

    Etap 3

    Design etykiet produktów

    Marka rozpoczęła działalność od flagowego produktu, czyli masła do ciała na bazie 100% naturalnych składników. Naszym zadaniem było opracowanie wyglądu linii kosmetyków.

    Etap 4

    Projekty materiałów firmowych

    W pierwszym roku działalności marka promowała się intensywnie na eventach tatuatorskich. Do tego potrzebna była odzież firmowa, druki i gadżety reklamowe.

    Etap 5

    Fotografie reklamowe

    W okresie świątecznym Loveink zorganizował promocję na swoje produkty zakupione w sklepie internetowym. Stworzyliśmy zdjęcia z modelkami, które wykorzystane zostały do kampanii reklamowej w mediach społecznościowych.

    Porozmawiajmy o współpracy

    Zacznijmy projekt już dziś!

    Jesteśmy dostępni w dni robocze od 10:00 do 18:00 pod numerem: +48 507 155 171
    Możesz również napisać do nas emaila na adres: info@firmedia.pl

    Wróć