Właścicielka pilskiego oddziału Leader School wprowadziła na rynek kilka nowych usług i stworzyła dodatkowe grupy zajęć dla dzieci. Aby zwiększyć zainteresowanie kursami, zaplanowała kampanię reklamową z wykorzystaniem video. Cały projekt powierzyła naszej agencji.
Do stworzenia były filmy promujące kursy języka chińskiego, języka angielskiego dla dzieci i dla biznesmenów, a także języka polskiego dla obcokrajowców. Ze względu na ograniczony budżet – filmy miały powstać w siedzibie firmy i mieć dość prostą formę.
Przy niskobudżetowych produkcjach filmowych trzeba wiele kreatywności i elastyczności. Dzięki świetnemu zespołowi szkoły oraz niesamowitemu zaangażowaniu młodych i dorosłych kursantów udało się zbudować 90% obsady aktorskiej na autentycznych postaciach. Jedynie kilka osób dołączyło do realizacji w roli statystów. Największym wyzwaniem castingowym była organizacja małych aktorów – tutaj musieliśmy porozmawiać z rodzicami, a z całego dnia nagraniowego uczyć miły i ciekawy event, aby dzieci nie zmęczyły się, a dobrze się bawiły i z radością grały swoje role.
W reklamie wystąpiła native nauczycielka języka chińskiego wraz ze swoimi początkującymi uczniami. W realizacji wykorzystaliśmy tradycyjne rekwizyty, które są wykorzystywane na zajęciach, aby przybliżyć uczniom kulturę kraju.
W filmie promocyjnym w rolę gospodyni wcieliła się nauczycielka angielskiego wraz z kilkoma najmłodszymi uczniami. W kilku scenach pokazaliśmy najciekawsze gry i zabawy, jakie czekają na każdego kursanta.
Oto film, który był dla nas największym wyzwaniem produkcyjnym. Dzieci odpowiadały na kilka pytań związanych z nauką języka angielskiego w Leader School. Chcieliśmy, aby odpowiedzi były prawdziwe i spontaniczne. Pani nauczycielka wspierała każdego z aktorów podczas nagrania. Całość wyszła bardzo naturalnie i wesoło – bo przecież o to chodzi w nauce języka!
Główną rolę w filmie gra dwujęzyczna nauczycielka Leader School. Kurs dedykowany obcokrajowcom, głównie pochodzącym z Ukrainy i Białorusi. W filmie pokazaliśmy proces nauki, salę dydaktyczną i ogólną atmosferę panującą podczas zajęć.
Najbardziej złożona produkcja obejmowała dwie lokacje – siedzibę Leader School oraz firmy klienta biznesowego. W filmie przedstawione są zarówno zajęcia pracowników firmy, jak ich życie codzienne, w którym korzystają z nabytych umiejętności. Perspektywa właściciela firmy oraz jednego z manadżerów to istotny czynnik decydujący o zapisie na biznesowy kurs językowy.
Cała produkcja zajęła nam 3 dni zdjęciowe. Na planie panowała wspaniała atmosfera. Wszyscy mali i duzi aktorzy spisali się na medal. Po tygodniu materiał video był gotowy do publikacji. Kampania reklamowa przyniosła zamierzone rezultaty – wszystkie nowo utworzone grupy językowe ruszyły z nauką.
Masz pytania? Potrzebujesz wyceny?
Jesteśmy dostępni od 10:00 do 18:00 pod numerem: +48 507 155 171
Możesz również napisać do nas emaila na adres: info@firmedia.pl