Sherlock Waste

Sherlock Waste to system doskonalenia firm oparty o nowoczesną technologię i aplikację mobilną. Od 2019 roku jesteśmy wsparciem dla tego start-up`u w szerokim zakresie – od brandingu, po komunikację marketingową i produkcję multimedialną.

Etap 1

Księga Identyfikacji Wizualnej

Prace dla Sherlocka rozpoczęliśmy od usystematyzowania wszystkich wizualnych elementów, które były używane przez pracowników. Ujednoliciliśmy paletę firmowych barw, kroje pisma i układy graficzne. Dzięki temu uzyskaliśmy pewność co do kierunku rozwoju kolejnych elementów.

Etap 2

Brand Hero

Na potrzeby komunikacji z użytkownikami aplikacji mobilnej stworzyliśmy bohatera marki. Sherlock to przyjazny detektyw, który pomaga wytropić problemy i odnaleźć sposoby ich rozwiązania. Wprowadzenie go w przestrzeń cyfrową oraz do kampanii informacyjnych pomogło zbudować pozytywne skojarzenia wśród pracowników na etapie wdrożenia w firmach oraz podczas korzystania z systemu.

Etap 3

Prezentacja sprzedażowa

Jednym z kluczowych elementów marketingu firmy są spotkania z klientami. Podczas nich pracownicy Sherlocka prezentują między interesariuszom m.in. zalety systemu, objaśniają sposób działania oraz opowiadają o procesie wdrożenia w firmie. Rozmowy na tak rozbudowane tematy muszą być wspierane materiałami infograficznymi. Ich sporządzenie było jednym z większych wyzwań, jakie udało nam się podjąć. Całą prezentację sprzedażową wykonaliśmy w drodze warsztatów i testów kolejnych wersji w kolejnych spotkaniach z klientami. W 3 cyklu udało nam się wypracować szablon prezentacji, który zawierał możliwość pełnej personalizacji oferty na potrzeby firmy danego klienta.

Etap 4

Materiały POS

Sherlock Waste w 2022 roku miał swoje małe turnee po świecie targów technologicznych. Na potrzeby wyjazdów w najdalsze zakątki – m.in. do Dubaju i Los Angeles – zaprojektowaliśmy i nadzorowaliśmy proces produkcji stoisk targowych, rollup`ów, flag, ekspozytorów i materiałów drukowanych dla gości targów.

Etap 5

Druki i gadżety

Obecność na targach to nie jedyna okoliczność, na której druki i gadżety reklamowe przydają się w komunikacji firmy. Kampanie wdrożeniowe przeprowadzane w firmach klientów Sherlocka wykorzystują kanały internetowe m.in. newsletter i powiadomienia systemu, jak i klasyczne plakaty i ulotki informacyjne. Wszystkie projekty graficzne przygotowaliśmy w taki sposób, by można było je szybko dostosować do specyfiki danego wdrożenia.

Etap 6

Banery reklamowe

Zaprojektowaliśmy kilkadziesiąt banerów reklamowych do kampanii w systemie Google i kanałach Meta.

Etap 7

Publikacje

Pomogliśmy firmie w przygotowaniu dwóch publikacji. Pierwszą z nich jest ebook dla managerów pt. „Na tropie problemów i skutecznych rozwiązań”. Drugą z nich jest raport „Systemy sugestii i innowacji pracowniczych”. Opracowanie zawiera wyniki i autorskie komentarze z ogólnopolskiego badania, które firma przeprowadziła we własnym zakresie. W obu książkach wykonaliśmy korektę edytorską z elementami copywritingu oraz projekty graficzne wraz z przygotowaniem do druku i nadzorem procesu produkcyjnego.

Etap 8

Filmy

Wyprodukowaliśmy kilkanaście filmów do komunikacji z klientami i użytkownikami systemu, a także na potrzeby reklamy, marketingu i wdrożeń systemu.

Odtwórz wideo
Jak działa system Sherlock Waste?

Celem filmu miało być ukazanie systemu w realiach firmy, która z niego korzysta. Dlatego też produkcja została zrealizowana w całości w siedzibie Gefco. W nagraniu wzięli udział pracownicy wykonujący swoje codzienne obowiązki.

Odtwórz wideo
Reportaż o producencie leków Eubioco

Eubioco to firma produkująca leki, suplementy i kosmetyki. W kilkunastominutowym filmie przedstawiliśmy historię wdrożenia w niej innowacyjnego Systemu Doskonalenia Sherlock Waste. O wrażeniach, rezultatach i wpływie na codzienną pracę opowiedzą pracownicy firmy – od prezesa, przez managerów aż po laborantów i techników.

Odtwórz wideo
The culture of continuous improvement in L’Oréal BEST Warsaw

Warszawskie centrum GBS L’Oréal odgrywa kluczową rolę w globalnej strategii firmy. Film przedstawia efekty z korzystania z Sherlocka przez pracowników, a także perspektywę rozwoju firmy w obszarze innowacyjności i doskonalenia procesów.

Odtwórz wideo
Decathlon na tropie usprawnień

Video Case Study z warszawskiego sklepu Decathlon, który ma za sobą kilkumiesięczny okres wdrożenia systemu. W rolę narratorów historii wcielili się pracownicy z różnych szczebli. Opowiadają oni ze swojej perspetywy o doświadczeniach z korzystania z Sherlocka i tym, jak wpłynęło to na ich pracę oraz działanie firmy.

Odtwórz wideo
Film wdrożeniowy systemu dla firmy Leadec

Kampania informacyjna jest jednym z kluczowych elementów przeprowadzenia udanego wdrożenia systemu Sherlock Waste w firmie klienta. Jednym z efektywniejszych sposobów na zapoznanie pracowników z nadchodzącymi zmianami jest film eksplanacyjny. Produkcja została wykonana w siedzibie firmy. Dzięki temu nabrała realizmu i pozytywnego charakteru.

Odtwórz wideo
Zapowiedź wdrożenia systemu w firmie Leadec

Kampanię informacyjną związaną z wdrożeniem Systemu Doskonalenia w firmie Leadec rozpoczęto za pomocą krótkiej zapowiedzi. W filmie wystąpił prezes firmy, który opowiedział o nadchodzących zmianach i korzyściach, jakie czekają na pracowników w związku z nowym systemem.

Odtwórz wideo
Reklama Systemu Doskonalenia Firmy

Nagranie materiału w firmie Gefco przydało się także w działaniach reklamowych. Kilka ujęć z tej produkcji posłużyło do zbudowania krótkiego komunikatu zachęcającego do zapoznania się z systemem. Film reklamowy został wykorzystany w kampanii Google i Meta.

Odtwórz wideo
Animowany explainer

Animowany explainer wyjaśniający działanie Sherlocka i jego aplikacji mobilnej. Krótki film w wersji polskiej i angielskiej posłużył do budowania świadomości marki oraz do zachęcenia potencjalnych klientów do zagłębienia się w temat innowacyjnego rozwiązania.

Porozmawiajmy o współpracy

Zacznijmy projekt już dziś!

Jesteśmy dostępni w dni robocze od 10:00 do 18:00 pod numerem: +48 507 155 171
Możesz również napisać do nas emaila na adres: info@firmedia.pl

Wróć